برگزاری نخستین مجمع عادی عمومی سالانه تپسی

برگزاری نخستین مجمع عادی عمومی سالانه تپسی المور: به گزارش المور، نخستین مجمع عمومی سالانه شرکت پیشگامان فناوری و دانش آرامیس معروف به تپسی روز چهارشنبه، 21 تیرماه ساعت 10 بامداد در مجموعه فرهنگی ورزشی «تلاش» در تالار شهید آوینی با حضور سهامداران شروع شد.


به گزارش المور به نقل از ایسنا، در شروع این مجمع میلاد منشی پور، مدیرعامل اجرایی تپسی با عرضه گزارشی اهم فعالیت ها و عملکرد این شرکت پارسال و کنونی را شرح داد.
منشی پور با اشاره به اینکه این شرکت توانسته است اعتماد عمومی را جلب نماید، تصریح کرد: بیشتر از ۲۳ میلیون کاربر مسافر و بیشتر از دو میلیون کاربر راننده از تاریخ تأسیس تپسی در این شرکت ثبت نام کرده اند. امروز در ۳۲ شهر فعالیت داریم و این شرکت ۸۰ میلیارد دلار درآمد ماهانه دارد و ارزش سفرهای سالانه ۴۲۰۰ میلیارد تومان است.
ایشان در ادامه اضافه کرد: ما بیشتر از ۱۳۰۰ پرسنل داریم که در این شرکت مبادرت به بازاریابی و جذب راننده می کنند.
منشی پور خاطرنشان کرد: شرکت تپسی امروز با دارا بودن چهار عنصر اصلی همچون تیم متخصص مدیریتی و نرم افزاری، شبکه گسترده عرضه و تقاضا، زیرساخت فنی کارآمد و هوش مصنوعی مقیاس پذیر یک اکوسیستم پلتفرمی کامل است.
وی افزود: درآمد عملیاتی سال ۱۴۰۱ حدود دو و نیم برابر و سود خالص حدود ۴ برابر سال قبل است. ما هر چقدر شبکه مان گسترده تر شود، هزینه عملیاتی مان به صورت معناداری کاسته می شود و ما باید مبادرت به سرمایه گذاری بیشتری نماییم. ما از اسفند ماه ۱۴۰۰ تا اسفند ماه ۱۴۰۱، ۵۶ درصد در تعداد سفیر و ۶۰ درصد هم در تعداد مسافران فعال افزایش داشته ایم که این مورد سبب رشد پایدار و غیرتورمی شرکت تپسی شده است. تعداد سفرهایمان هم ۷۵ درصد افزوده شده است.
منشی پور با اشاره به اینکه توانمندی فنی در به کارگیری هوش مصنوعی، نقطه قوت تپسی در راه رشد شرکت است، اظهار داشت: هدف تپسی در سال ۱۴۰۲ دو برابر کردن درآمد و سه و نیم برابر کردن سود خالص است. مسیر رشد تپسی در سال کنونی توسعه بازار فعلی (افزایش ۳۵ درصدی سهم بازار در شهر های اصلی، رشد ۶ برابری سرویس موتوپیک، توسعه سرویس بین شهری)، ایجاد فیچرها و محصولات جدید اقتصادی (اضافه کردن فیچرهایی مانند «عجله ندارم» که سبب افزایش درآمد شرکت می شود و سرویس جدید پاراترانزیت)، ورود به بخش های جدید بازار حمل و نقل (سرویس vip و سرویس مدرسه) و توسعه کسب و کارهای جدید (رشد ۱۰ الی ۱۵ برابری تپسی پک، رشد پنج برابری تپسی گاراژ) است.
او همینطور عنوان کرد: سرویس مدرسه و سرویس vip سبب جذب بیشتر مسافر و درآمدزایی بیشتر می شود. پشت سرویس «عجله ندارم» الگوریتمی نشسته است که پیشبینی می کند اگر مسافر بر فرض هفت یا هشت دقیقه صبر کند قیمت سفر حدود ۳۰ الی ۴۰ درصد کاسته می شود چونکه بالانس بازار در آن هفت، هشت دقیقه تغییر می کند..
در قسمت دوم این مراسم گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی در مورد عملکرد سال مالی منتهی به ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ قرائت شد.
در انتها این مجمع در مورد صورت های مالی منتهی به ۱۴۰۱/۱۲/۲۹، اتخاذ تصمیم در مورد تخصیص و تقسیم سود مالی منتهی به ۲۹ اسفند سال ۱۴۰۱، اتخاذ تصمیم در مورد معاملات مبحث ماده ۱۲۹ لایحه اصلاحی قسمتی از قانون تجارت برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۱، تعیین پاداش هیأت مدیره، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی اصلی و علی البدل و تعیین حق الزحمه ایشان برای سال منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۱، انتخاب روزنامه کثیرالانتشار برای درج آگهی های شرکت برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۱، تعیین حق حضور اعضای غیرموظف هیأت مدیره و کمیته های تخصصی برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ رای گیری و در نهایت با اکثریت آرا تصویب گردید.
تپسی یک سامانه هوشمند درخواست حمل و نقل آنلاین است که سفرهای درون شهری را راحتتر، امن تر و ارزان تر می کند و در سال ۱۳۹۵ تأسیس شد.



1402/04/21
20:36:25
314
0.0 / 5
موضوعهای خبر: ارز , اقتصاد , بازار , تجارت
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران المور در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
almur

المور

لاکشری و فشن

almur.ir - حقوق مادی و معنوی سایت المور محفوظ است