تجلیل از روسای شعب برتر بانک گردشگری

تجلیل از روسای شعب برتر بانک گردشگری به گزارش المور رموز موفقیت شعب برتر، توجه به مدیریت دانش، کار تیمی و مشتری مداری است.


به گزارش المور به نقل از ایسنا بنابر اعلام بانک گردشگری، قائم مقام بانک گردشگری در آیین تجلیل از روسای شعب برتر این بانک اظهار داشت: توجه به مدیریت دانش، انجام کار تیمی و هدفمند، مشتری مداری و همدلی همچون رموز موفقیت شعب برتر بانک بوده است.
به گزارش روابط عمومی بانک گردشگری، حسین رحمتی اضافه کرد: تجلیل از روسای شعب برتر به منزله نادیده گرفتن تلاش همکاران سایر شعب نیست بلکه روسای شعب برتر با انجام کار تیمی و هدفمند عمل کردن، رتبه بالاتری از شاخصهای تعیین شده را کسب کرده اند.
وی افزود: بانک مرکزی همه ساله در همایشی از روسای شعب برتر بر مبنای شاخصهای تعیین شده تجلیل می کند و هدف آن این است که تجارب مفید و پرارزش و همینطور علل موفقیت آنان را به سایر بانکهای کشور منتقل کند تا انگیزه بانکها برای خدمت به مردم بیشتر شود.
عضو هیات مدیره بانک گردشگری افزود: سفارش می کنم حوزه های طرح و برنامه و همینطور شعب بانک، نتایج کار تیمی و عملکردهای موفق شعب برتر را احصا و به سایر شعب منتقل و به اجرا بگذارند.
رحمتی خاطرنشان کرد: بانک گردشگری با برنامه ریزی، نظارت کافی و بکارگیری ظرفیت های همه همکاران برای داشتن کارنامه ای موفق همواره کوشیده و برای تداوم این مسیر، باید همکاری و همدلی در صف و ستاد بانک بیشتر از گذشته افزایش یابد.
وی اظهار داشت: امروز تلاش مدیرعامل و هیات مدیره بانک گردشگری این است که رفع موانع کنند و با حذف ایستگاه های کاری اضافه، به کارها سرعت بدهند ضمن این که در این خصوص از پیشنهادات مفید و سازنده همکاران استقبال می کنند. شعب بانک گردشگری می توانند با هوشمندی و توجه جدی به نیاز مشتریان در این راه مفید و موثر باشند.
رحمتی اضافه کرد: با عنایت به خوش نامی بانک گردشگری و حس خوبی که مردم به نام و لوگوی این بانک دارند، همگی تلاش نماییم تا ضمن حفظ منافع سپرده گذاران و ذینفعان بانک را رشد و توسعه دهیم و به جایگاه مطلوب تری برسانیم.
وی اظهار نمود: عرضه خدمات مناسب، جامع و به روز به مشتریان همواره باید در بانک گردشگری تداوم داشته باشد و امیدوارم همکاران شعب بانک در کشور از ظرفیت ها و موفقیت های روسای شعب برتر بهره بگیرند.
قائم مقام بانک گردشگری با اشاره به اینکه شورایعالی مبارزه با پولشویی، ایجاد شعبه مجازی در شبکه بانکی را به رسمیت شناخته است، اظهار داشت: با هدف چابک سازی بانک، شعبه مجازی که اخیرا چند محصول جدید هم به آن اضافه شده است، را راه اندازی کردیم و الان ظرفیت ما بگونه ای است که باید تعامل خوبی بین شعب فیزیکی و مجازی وجود داشته باشد.
بر طبق این گزارش، در این آیین از روسای شش شعبه بانک گردشگری شامل روسای شعب گرگان، زاهدان، بازار مبل، وزرا، قزوین و رئیس وقت شعبه مرکزی تبریز با اهدای لوح تجلیل شد.
روسای شعب مذکور در دوازدهمین گردهمایی روسای موفق شعب بانکها و موسسات اعتباری کشور که توسط مؤسسه عالی آموزش بانکداری ایران برگزار شد، بعنوان روسای شعب برتر برگزیده شدند.
بر مبنای ارزیابی های انجام شده، حسن فرج الهی رئیس وقت شعبه مرکزی تبریز، غلامرضا سوسرائی رئیس شعبه گرگان و رضا قادری رئیس شعبه زاهدان، عنوان روسای شعب برتر دوازدهمین گردهمایی روسای موفق شعب بانکهای کشور را کسب کردند. همینطور محمد مفتاحی رئیس شعبه بازار مبل، اکبر رحمانی رئیس شعبه وزرا و داوود قاسمی رئیس شعبه قزوین بعنوان دیگر روسای موفق شعب بانکهای کشور انتخاب شدند.
بانک گردشگری ۱۰۰ شعبه در سرتاسر کشور دارد.
انتهای رپرتاژ آگهی


1400/12/01
23:31:42
545
0.0 / 5
موضوعهای خبر: ارز , بازار , بانك , بانك مركزی
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران المور در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۴
almur

المور

لاکشری و فشن

almur.ir - حقوق مادی و معنوی سایت المور محفوظ است