تجربه خرید از فروشگاه زنبیل

تجربه خرید از فروشگاه زنبیل المور: یكی از بهترین معیارهایی كه بر مبنای آن می توان تصمیم به خرید از یك فروشگاه اینترنتی گرفت بررسی تجربه خرید اینترنتی سایر افراد از آن فروشگاه می باشد.



به گزارش سرویس بازار ایسنا، امروزه با گسترش شبكه های اجتماعی و امكان نوشتن مقالات یا دیدگاه ها در سایت ها و یا انجمن ها به راحتی می توان تجربیات سایر افراد را بررسی و سپس با آگاهی كامل از نظرات سایر افراد، نسبت به خرید از یك فروشگاه اینترنتی اقدام نمود.

خوشبختانه مدیران فروشگاه اینترنتی زنبیل از همان ابتدای شروع فعالیت، تمركز خویش را بر كسب رضایت مشتریان قرار داده و تلاش نمودند اصلی ترین روش توسعه فروش خویش را تولید تجربه موفق خرید برای مشتریان خود قرار دهند. بر مبنای همین استراتژی، هم اكنون فروشگاه زنبیل از معدود برندهای معتبر كشور است كه بخش عمده ای از مشتریان خویش را با استفاده از معرفی دوستان و آشنایان افرادی كه تجربه یكبار خرید از این فروشگاه را داشته اند، بدست آورده است.

در حال حاضر فروشگاه زنبیل با شعار "تجربه یه خرید خوب" نشان داده است كه تمركز بر روی رضایت مشتریان تا چه اندازه می تواند مهم و تاثیر گذار باشد. این فروشگاه اینترنتی پروسه مشتری مداری خویش را از پیش از خرید مشتریان شروع نموده و بعد از خرید هم كماكان در كنار مشتریان خود می باشد. چتر حمایتی زنبیل بعنوان خدمتی منصر به فرد به مشتریان اطمینان می دهد كه تا سالها بعد از خرید هم حمایت های خویش را از مشتریان سابق خود خواهد داشت. بر طبق این خدمت چنانچه كالای خریداری شده تا آخر دوره گارانتی دچار هر گونه مشكل و ایرادی گردد، فروشگاه اینترنتی زنبیل، پیگیری های لازم برای مشتری را بصورت كاملا مجانی انجام خواهد داد؛ خدمتی كه هیچكدام از فروشگاه های اینترنتی و یا آفلاین هم عرضه نمی كنند.



در ادامه تجربیات خرید بعضی از مشتریان فروشگاه كه در وبلاگ زنبیل آنها را عرضه نموده اند، عرضه خواهد گردید.

مریم سحابی از زنجان:

من شخصا دوست دارم از تجربه خیلی خوبم از میزان تعهد بالای فروشگاه زنبیل به گارانتیهائی كه داده و برخورد خیلی خوب و پیگیر دوستان در خدمات بعد از فروش این فروشگاه بگم. من چند وقته مشتری این فروشگاهم و حتی بارها برای خرید تجهیزات مورد نیاز شركتمون هم از همین فروشگاه استفاده كردم و همیشه راضی بودم. این دفعه پس از خرید یكی از كالاها برای شركت، پس از نصب دستگاه متوجه شدیم دستگاه مشكل فنی داره و به محض اینكه با زنبیل تماس گرفتیم خیلی سریع پیگیر كارمون شدن و با عنایت به گارانتی ۱۰ روز سلامت خرید به بهترین نحو ممكن به این تعهد خودشون عمل كردند و دستگاه رو برامون تعویض كردند و بر خلاف خدمات بعد از فروش خود دستگاه كه به شدت برخورد غیرمحترمانه و طلبكارانه ای داشتند دوستان زنبیلی بسیار محترمانه و مسئولانه پیگیری نمودند.

محمدامین عابدی از تهران:
من تجربه بارها خرید از زنبیل رو داشتم
و هر بار هم راضی بودم
تو زنبیل، كالاها با مشخصات و تصاویر كامل از جهات مختلف قرار گرفتند و این خودش مزیت بزرگیه.
مزیت بزرگ دیگه زنبیل تضمین اصل بودن كالا هست كه واقعیه..و همینطور ارسال سریع كالا حتی به شهرستان.. به نظرم هم اكنون زنبیل از مطمئن ترین فروشگاه های اینترنتیه…

من مدت زیادی تو شهرستان زندگی میكردم و به تنوع كالاهای دیجیتال یا حتی كالاهای دیگه دسترسی نداشتم ولی زنبیل این امكان رو برام فراهم نمود.

مهسا اردكان از یزد:

من به تازگی دو سه تا خرید از زنبیل داشتم
به نسبت فروشگاه های دیگه كه هر هفته دارن قیمت ها رو چند صد هزار تومن گرونتر میكنن
قیمت هاش خیلی منصفانه تر بود
فقط تو یك مدل لباسشویی كه میخواستم بخرم ۴۰۰ هزار تومن با سایر سایتها اختلاف داشت و قیمتش پایینتر بود

سحر خداپرست از تهران:
من خریدای لوازم خونگی مثل یخچال و فریزر، فر و گاز رو از زنبیل انجام دادم و واقعا راضی بودم. هم قیمت مناسب تر هم تنوع مدلها و هم ارسال به موقع و بدون اشكال.



شما هم جهت كسب نخستین تجربه موفق در خرید اینترنتی از فروشگاه زنبیل می توانید به وب سایت این فروشگاه مراجعه كرده و تجربه خرید از زنبیل را در وبلاگ زنبیل ثبت نمائید، با درج نظرات و دیدگاه های خود و تجربه خریدی كه از فروشگاه اینترنتی زنبیل داشته اید، علاوه بر بیان نقطه ضعف های فروشگاه، تلاش نمائیم كه سطح توقع خود و دوستان خویش را از خرید اینترنتی افزایش دهیم.




1397/08/02
19:06:28
4886
5.0 / 5
موضوعهای خبر: بازار , تولید , خدمات , سایت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران المور در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۳
almur

المور

لاکشری و فشن

almur.ir - حقوق مادی و معنوی سایت المور محفوظ است