گسترش خدمات بانكداری الكترونیك در بانك پاسارگاد

بانك پاسارگاد پیشرو در ارائه انواع خدمات بانكداری مجازی

بانك پاسارگاد پیشرو در ارائه انواع خدمات بانكداری مجازی المور: بانك پاسارگاد، بعنوان بانكی پیشرو در ارائه انواع خدمات بانكداری الكترونیك، برای نخستین بار در شبكه بانكی كشور، از سال ۱۳۸۹، سیستم بانكداری مجازی خویش را با قابلیت های متفاوت از اینترنت بانك های آن زمان به مشتریان خود عرضه نموده است و اینك با رونمایی از كیپاد و محصولاتی كه بزودی رونمایی می شود، می خواهد در عرصه تحول دیجیتالی هم سرآمد و پیشرو باشد.


به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام بانك پاسارگاد، این بانك با عنایت به در اختیار داشتن سیستم جامع بانكداری متمركز (CoreBanking) منحصر به فرد خود، طی سالیان گذشته انواع خدمات بانكداری الكترونیك را با كیفیت، سرعت و امنیت بالا در اختیار مشتریان خود قرار داده است.
بانكداری مجازی نوع نوظهوری از عرضه خدمات در صنعت بانكداری بوده كه علاوه بر امكانات سیستم های اینترنت بانك معمول، امكان انجام عملیات بانكداری مبتنی بر شعبه را هم مانند افتتاح سپرده به صورت مجازی در اختیار مشتریان خود قرار داده است و در حقیقت مشتریان تنها با داشتن یك ارتباط اینترنتی در هر جای دنیا، از خدمات بانكداری مجازی بانك پاسارگاد بهره مند می شوند.
به این ترتیب، هم اكنون مشتریان با استفاده از بانكداری مجازی می توانند خدماتی از قبیل درخواست افتتاح انواع سپرده های كوتاه مدت، قرض الحسنه و بلندمدت، درخواست تغییر سپرده مقصد و روز واریز سود، مشاهده جزئیات سپرده (موجودی، تاریخ افتتاح و... )، مشاهده صورت حساب سپرده ها، انتقال وجه بین سپرده های خود، انتقال وجه به سپرده های دیگر، انتقال وجه كارتابلی (انتقال وجه از حساب های مشترك)، انتقال وجه مستمر (انتقال وجه زمان دار به تاریخ آینده)، انتقال وجه گروهی (انتقال وجه از یك سپرده به چند سپرده)، انتقال وجه بین بانكی، انتقال وجه بین بانكی مستمر (زمان دار به تاریخ آینده) را در بخش خدمات سپرده دریافت كنند.
همچنین در بخش كارت، خدماتی همچون درخواست صدور كارت نقدی و كارت المثنی، انتقال وجه كارت به كارت(حساب اصلی و حساب فرعی)، انتقال وجه مستمر كارت به كارت (انتقال وجه زمان دار به تاریخ آینده)، انتقال وجه كارت به كارت گروهی (از یك كارت به چندین كارت)، پرداخت قبض از سپرده و كارت، پرداخت قبض همراه اول با استفاده از شماره تلفن، درخواست خرید كارت هدیه، تغییر سپرده اصلی كارت، درخواست افزودن/حذف حساب فرعی به/از كارت، تعیین سقف برداشت كارت از پایانه خودپرداز، تعیین سقف خرید كالا و خدمات از پایانه های مختلف، تعیین سقف انتقال از كارت از پایانه های مختلف، مسدود كردن كارت، مشاهده جزئیات پرونده كارت اعتباری، نمایش دوره های صورت حساب كارت اعتباری، بازپرداخت آنی كارت اعتباری و گزارش پرداخت بدهی كارت اعتباری با استفاده از بانكداری مجازی بانك پاسارگاد قابل ارائه هستند.
خدمات تسهیلات و چك هم در این نوع بانكداری قابل ارائه هستند. این خدمات عبارتند از مشاهده لیست تسهیلات به همراه جزئیات آنها، درخواست پرداخت اقساط، درخواست صدور دسته چك، چك بانكی و چك بین بانكی، گزارش وضعیت چك های واگذار شده به سپرده، گزارش وضعیت دسته چك.
در حوزه امنیت هم مشتریان علاوه بر امكان محدودسازی آدرس اینترنتی یك كشور جهت اتصال به سامانه بانكداری مجازی، می توانند از ورود و انتقال وجه دو عاملی (رمز یكبار مصرف) به اینترنت بانك و انجام تراكنش با سقف های بالاتر با رعایت مسائل امنیتی استفاده كنند. نكته قابل توجه وجود روش های مختلف دریافت رمز یكبار مصرف شامل پیامك، برنامه پرداخت همراه پاسارگاد و شماره گیری كد #۷۲۰* است.
سایر خدمات بانكداری الكترونیك ارائه شده در بانك پاسارگاد هم عبارتند از همراه بانك پاسارگاد، پرداخت همراه، كیف پول همراه پاسارگاد، اس ام اس بانك، آنی بانك، تلفن بانك، انواع خدمات كارت و.... بزودی محصولات جدید در حوزه دیجیتال رونمایی شده و در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
مشتریان می توانند برای آشنایی بیشتر با خدمات بانكداری مجازی بانك پاسارگاد، راهنمای بانكداری مجازی را از سایت بانك پاسارگاد دریافت كنند. همینطور مركز مشاوره و اطلاع رسانی این بانك به شماره ۸۲۸۹۰۰ آماده پاسخگویی به سؤالات مشتریان است.



1396/10/05
19:11:55
4636
5.0 / 5
موضوعهای خبر: بانك , خدمات , مد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران المور در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۴
almur

المور

لاکشری و فشن

almur.ir - حقوق مادی و معنوی سایت المور محفوظ است