بر مبنای آمار رسمی؛
مردم آمریکا ۲۵ درصد کمتر از دوره قبل پوشش خبری انتخابات را دیدند
المور: پوشش شب انتخابات 2024 آمریکا با جذب 42.3 میلیون بیننده، بالاتر از 25 درصد از سال 2020 مخاطب کمتری داشت.
به گزارش المور به نقل از ورایتی، برمبنای داده های مرکز آمار نیلسن، حدودا ۴۲.۳ میلیون بیننده سه شنبه شب به تماشای پوشش خبری انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا پرداختند که به مدلول حدودا ۲۸.۴۵ میلیون خانوار بود.
این آمار شامل تماشای اخبار انتخابات در فاصله ۷ تا ۱۱ شب در ۱۸ شبکه، همچون ای بی سی، سی بی اس، فاکس، سی ان ان، فاکس نیوز و یونیوویژن بود.
این میزان نسبت به پوشش اخبار در سال ۲۰۲۰ کاهش قابل توجهی دارد. در دوره پیش حدود ۵۶.۹ میلیون بیننده به تماشای پوشش خبری این رویداد نشستند و این به مدلول افت حدودا ۲۶ درصدی است. البته شماری از عوامل بدون شک در این کاهش نقش داشتند، همچون این واقعیت که مردم در انتخابات ۲۰۲۰ به سبب کووید در قرنطینه بودند.
برمبنای این آمار افراد ۵۵ ساله و بالاتر که ۲۴.۳۵ میلیون بیننده از ۴۲.۳ میلیون بیننده را به خود اختصاص دادند، بیشترین رده تماشاگر را تشکیل دادند. ۱۱.۴ میلیون نفر بین ۳۵ تا ۵۴ ساله بودند و بعد از آن ۴.۳۸ میلیون نفر در رده سنی ۱۸ تا ۳۴ ساله جای داشتند.
در حالی که تا حد زیادی انتظار میرفت نتایج انتخابات چند روز بطول بیانجامد، دونالد ترامپ، رییس جمهوری سابق در ساعات اولیه بامداد چهارشنبه به عنوان برنده اعلام گردید و ۲۷۰ رأی الکترال مورد نیاز برای شکست رقیب خودرا به دست آورد.
منبع: almur.ir
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران المور در مورد این مطلب