شماره ای برای پیامک و پشتیبانی ضامن توسعه کسب وکارها
المور: استفاده از شماره یکسان برای خدمات تماس، پشتیبانی و همین طور پیامک به مشترکان، یکی از روش های مؤثر و مقرون به صرفه تبلیغاتی برای کسب وکارهای خدماتی است که می تواند ضامن توسعه و افزایش اعتبار آنها نزد مشتریان باشد.
به گزارش المور به نقل از آسیاتک، توسعه کسب وکارها اتفاقی نیست؛ هر کسب وکاری برای معرفی محصولات و خدمات خود نیازمند کانال های ارتباطی مؤثر و مناسب با مخاطبان خود است. یکی از روش های رایج دراین زمینه خدمات پیامک انبوه است؛ فرصتی که اگر به شیوه سنتی انجام گیرد می تواند با مخاطراتی برای مخاطبان این پیامک ها و همین طور لطمه زدن به اعتبار سازمان ها همراه باشد. در چنین شرایطی سازمان ها برای حفظ اعتبار خود، برقرای ارتباط مؤثر با مخاطبان و بازنمایی دقیق از محصولاتشان باید چه کنند؟ یک راه حل مؤثر برای مؤسسات و سازمان های خدماتی استفاده از تکنولوژی های جدید در حوزه ارسال پیامک انبوه است.
خدمات VOIP و پیامک، یکی از شیوه های رایج و مؤثر این روزهاست که از چهار دهه پیش شروع و کارآمدی آن اثبات شده است. از مهم ترین مزایای این روش می توان به امکان استفاده از شماره یکسان برای ارسال پیامک های سازمانی و تماس اشاره نمود. از دیگر مزایای آن، کاهش هزینه های ارتباطی، پیش گیری از کلاهبرداری های پیامکی، phishing، افزایش اعتماد مشتریان و تأثیر تبلیغات سازمان است.
شماره ای برای تماس مؤثر و شناخته شده برای ارائه خدمات پیامک (SMS) انبوه ۹۰۰۰ است. سرشماره ای که همزمان می تواند بستر تماس مشترکان و مخاطبان یک سازمان یا کسب وکار با کارگزاران آن مجموعه باشد و سر آخر، موجب یکپارچگی روش های مختلف ارتباطی سازمان ها شود. تا حالا مجموعه هایی چون اسنپ پی، کارگزاری مفید، کسبینو، ایران کیش، کارگزاری حافظ، آپارات و فیلیمو از این امکان بهره می برند و سایر کسب وکارهای خدماتی، تنها بوسیله تماس با شماره رایگان ۹۰۰۰۰۰۰۰ و داخلی ۱۴۵۰ و ۱۴۷۰ بیشتر با این فرصت آشنا گردند. همین طور می توانند به وب سایت مجموعه آسیاتک مراجعه کنند و ضمن دریافت اطلاعات دقیق و کارآمد درباره ی خدمات پیامک (SMS) انبوه ۹۰۰۰، بصورت آنلاین این خدمات را خریداری نموده و توسعه کسب وکار خودرا تضمین کنند.
انتهای رپرتاژ آگهی
منبع: almur.ir
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران المور در مورد این مطلب