مدیریت اطلاعات مشتریان – سابكس
به گزارش المور با عنایت به گسترش دسترسی افراد به اینترنت و بویژه پلت فرم اینستاگرام، تعداد فروشگاه های اینترنتی در حال افزایش می باشد و خرید های اینترنتی در میان مردم همه گیر شده و محبوبیت زیادی پیدا کرده است، چونکه خیلی از مردم ترجیح می دهند با خرید از فروشگاه های اینترنتی در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنند.
به گزارش المور به نقل از ایسنا، بنابراعلام پستکس، همانطور که می دانید اینستاگرام یکی از پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی در دنیا و محبوب ترین شبکه اجتماعی در ایران است، با بررسی آمارهای اینستاگرام و اطلاع از تعداد کاربران اینستاگرام در ایران و جهان، متوجه این مورد می شویم که چرا کسب درآمد از اینستاگرام مهم می باشد و چرا افراد و شرکتهای زیادی در حال فعالیت و تولید محتوا در اینستاگرام می باشند.
پست شبکه های اجتماعی خدمت پستی ویژه پستکس به فروشگاه های شبکه های اجتماعی
طبق یک نظر سنجی ۸۹٪ اظهار داشتند که اینستاگرام مهم ترین کانال رسانه های اجتماعی برای بازاریابی تأثیرگذار است.
اینستاگرام چند کاربر ایرانی دارد ؟
تعداد کاربر فعال اینستاگرام در ایران را با احتمال بسیار زیاد میتوان بیشتر از ۳۵ میلیون کاربر برآورد کرد با عنایت به جمعیت ۸۳ میلیون نفری ایران، حدودا ۳۰ درصد از مردم ایران از شبکه اجتماعی اینستاگرام استفاده می نمایند و این مورد محبوبیت اینستاگرام را در ایران نشان داده است.
بر مبنای آمار علاوه بر اینستاگرام تلگرام هم از شبکه های مجازی پر طرفدار است که با وجود فیلترینگ بیشر از ۴۰ میلیون کاربر فعال دارد.
با عنایت به آمار یکی از بزرگترین بسترهای کسب و کار و فروش های اینترنتی به حساب می آید.
یکی از مسائلی که همیشه در مورد خریدها از شبکه های اجتماعی مورد بحث بوده، ارسال پستی محصولات فروشگاه های شبکه های اجتماعی و حمل و نقل فروشگاه های اینترنتی و پخش مویرگی است.
نحوه پست محصولات فروشگاه های شبکه های اجتماعی و مشکلاتی که گاهی اوقات در مورد هزینه و زمان ارسال آن پیش می آید، دلیلی شده است تا برخی مشتریان اعتماد خویش را از دست بدهند و از خرید آنلاین صرف نظر کنند.
برای حل این مشکل، شرکت پستکس پیشرو در زمینه خدمات پستی با عرضه خدمت پستی جدید خود به نام سابکس این مشکلات را برطرف کردند تا فروشندگان و خریداران گرامی با خیالی راحت و در کمترین زمان ممکن محصولات خویش را پست و دریافت نمایند.
سابکس چیست؟
امروز وجود و وجوب فروشگاههای آنلاین حاضر در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها و علاقه خریداران اینترنتی به این فروشگاهها سبب گردیده است تا خرید و فروش های اینستاگرامی و تلگرامی ۹ برابر فروش های وب سایتی در کشور قلمداد گردد.
اما محیا نبودن زیر ساخت های لازم، برای ارتباط با مشتری سبب گردیده تا فروشگاه داری و پاسخگویی به نیاز و خریدهای مشتریان و در نهایت رهسپاری این مرسولات با انواع روشهای پرداخت نقدی، امن و یا پرداخت در محل برای فروشگاهها ایجاد مشکل بنماید.
حال در این حوزه پستکس با عرضه چاره سابکس راه را برای این دست فروشگاهها هموار نموده است بنحوی که فروشگاه آنلاین با ارسال لینک اختصاصی خود برای مشتری صفحه ای را در اختیار خریدار قرار می دهد تا خریدار (گیرنده) با قراردادن آدرس و مشخصات خود و کالای درخواستی و زدن دکمه ثبت و پرداخت درخواست خویش را به فروشنده (فرستنده) ارسال می نماید.
در همین راستا فروشنده برای دانستن فهرست فروشهای روزانه خود دیگر لازم نیست به چت و یا دایرکتهای خود رجوع نماید و صرفاً با کنترل پنل خود سفارشهای روزانه را کنترل و آماده و رهسپار خواهد نمود این چاره شامل تمامی نقاط کشور، برای خریدار و فروشنده، جمع آوری از محل، انواع سرویسهای پستبار، ماهکس، چاپار، یارباکس و غیره... با تنوع روشهای پرداخت میباشد.
لازم به یادآوری است یکی از اشکالات بزرگ فروشگاههای حاضر در شبکه های اجتماعی یا پیام رسان رسانها، نگهداری فهرست مشتریان، سفارشات مشتریان و آدرس، نیازهای مشتریان و امکان تحلیل آنها می باشد که پستکس در چاره سبکس خود CRM بسیار ساده، قابل درک و کاربردی در کنار تسهیل امکان پردازش سفارشات در اختیار فروشگاه آنلاین قرار میدهد.
پستکس: ۰۲۱۹۱۰۷۷۴۷۳
انتهای رپرتاژ آگهی
منبع: almur.ir
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران المور در مورد این مطلب